مصاحبه با مدیر مدرسه دبیرستان نمونـه رسالت شـهرستان ایرانشـهر درون 13 آبان سال 96

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی زنان بلوچ از ایرانشـهر ، مدرسه نمونه رسالت ایرانشهر زینت سلطان آبادی مدیر دبیرستان نمونـه رسالت  بیـان نمود ؛ با شـهادت اسوه دانش آموزان شـهید محمد حسین فهمـیده و اینکه آمریکا از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است، دانش آموزان درون سراسر کشور برخود لازم مـی داند که تا روحیـه انقلابی و ولایتی را درون بین دانش آموزان و تمام اقشار گسترش داده و نـهادینـه سازد.
13 آبان کـه روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانـه جاسوسی نام گذاری شده هست و هر دانش آموز بسیجی خود را موظف مـی داند که تا در شرکت کند و به جهان ثابت کند کـه با مستکبران و هم پیمانانشان مخالف هستند.

*هدف از شرکت درون 13 آبان (روز دانش آموز ) چه مـی باشد ؟

به عنوان یک ایرانی وظیفه شرعی این مـی باشد کـه شرکت کنم که تا باشد ، جواب یـاوه گویی های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمـهوری اسلامـی ایران.

*13 آبان یـادآور چه روزی مـی باشد ؟

یـادآور تمام شـهدا وانی کـه در راه اسلام و ایران قدم گذاشتند و جانشان را نثار این مرز و بوم د .

*چه سخنی با دانش آموزان درون رابطه با این روز مقدس دارید؟

به پشتوانـه سخن مقام معظم رهبری حضور دانش آموزان ، دانشجویـان و نسل جوان درون با شکوه 13 آبان جواب تمام یـاوه گویی های دشمنان اسلام و جمـهوری اسلامـی ایران .

*سخن پایـانی ؟

حضور تک تک ماها بخصوص نسل جوان و آینده درخشان ایران اسلامـی .
شرکت درون مراسم های ملی و مذهبی و ترویج روحیـه انقلابی مـی پردازند که تا ان شاالله بتوانند درون مراحل مختلف زندگی اجتماعی و تحصیلی تفکر بسیجی را بـه کار گیرند و پرچم دار اسلام و انقلاب باشند.

کانون زنان بلوچ شـهرستان ایرانشـهر

786

. مدرسه نمونه رسالت ایرانشهر . مدرسه نمونه رسالت ایرانشهر : مدرسه نمونه رسالت ایرانشهر




[پایگاه تحلیلی خبری زنانـه بلوچ - مصاحبه با مدیر مدرسه ... مدرسه نمونه رسالت ایرانشهر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 08:10:00 +0000